ide-scsi modul

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Březen 5 13:24:46 CET 2003

Dne st 5. březen 2003 07:33 jste napsal(a):

> Ze CD-Writing-HOWTO:
>

> do  lilo:
>
> image=/boot/zImage-2.2.14
> label=Linux
> read-only
> append="hdb=ide-scsi chybí uvozovky ???
>
> pokud za prompt lila zapiste to co je za append ma to ten samy ucinek
> jako kdyz je to uvedeno v konfigu.

Ano

Toto co je dále není třeba u jader 2.4.x modul se zavede sám jak zadám
parametr hdd=ide-scsi.

A u jader 2.2.x jsem to řešil tak že jsem do inicializačních skryptů co se
spustí při startu (rc.local) dopsal modprobe ide-scsi.

> co se tyce modulu a ignorovani cdrom
> tak do /etc/modules.conf
>
> options ide-cd ignore=hdd            # tim se zbavite toho hdd jako scsi
> alias scd0 sr_mod                    # load sr_mod upon access of scd0
> pre-install sg     modprobe ide-scsi # load ide-scsi before sg
> pre-install sr_mod modprobe ide-scsi # load ide-scsi before sr_mod
> pre-install ide-scsi modprobe ide-cd # load ide-cd   before ide-scsi
>
> v tomoto pripade musite mit zakopilovanou ide cdrom jako modul a
> prislusne casti scsi tektez.
>
> pokud vam neco neni jasne zbytek najdete v prislusnem howto

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |