Sendmail remote root

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 5 13:25:13 CET 2003

> 	Qmail v podobe v jake je 'bezpecny' je vyuzitelny? Ted nemyslim
> pro firmicku s jednou domenou a 5 POP3 boxy... - ostatne pro takove
> nasazeni je i sendmail veeeelky kanon... Myslim nasazeni v pozici
> rekneme mensiho ISP, ktery nechce investovat do komercniho reseni
> (zhruba stejne bezpecneho, jak tak sleduju).

Uz tady slo nekolik prispevku od samych mail-guru a ja jako uplna nula
bych si rad nechal vysvetlit, jake ze vlastnosti MTA v tzv. realnych
nasazenich potrebuji a ktere nic jineho nez sendmail nezvlada.

Ano, chapu, ze sendmail lze nakonfigurovat tak, ze uz ani nejsou potreba
uzivatele, nebot sendmail si mail precte, zkontroluje, roztridi a odpovi.
Spis mi jde o to, jake vlastnosti skutecne jsou vyuzivane a jine MTA je
nemaji.

BTW zkuste se podivat, jaky MTA pouziva centrum.cz.

-- Honza Houstek