pam_smb a resolving

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 5 13:48:04 CET 2003

Tohle neni dotaz do konference, pisu jen pro potreby archivu, nebot
nedavno jsem neco o tomto modulu nekomu odpovidal.

Jde o PAM modul, ktery overuje hesla proti vzdalenemu NT/w2k/wXP serveru,
pripadne sambe. Jedina konfigurace je pres /etc/pam_smb.conf, kde se
nastavi jmeno domeny a jmeno primarniho a sekundarniho serveru, proti
kteremu se maji overovat hesla.

No a tohle to je kus kodu, kvuli kteremu jsem dnes, nez me vubec napadlo
se do zdrojaku podivat, zbytecne zabil dopoledne.

if ((hp = gethostbyname(host)) == NULL) { /* Not in DNS */

        /* Try NetBIOS name lookup, how the hell do we do that? */

      RFCNB_errno = RFCNBE_BadName;   /* Is this right? */
      RFCNB_saved_errno = errno;
      return(RFCNBE_Bad);
}

Cili jmena v pam_smb.conf musi byt DNS jmena (pripadne IP adresy) a ne
NetBIOS jmena, jak se pise v dokumentaci.

-- Honza Houstek