Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS (OT)

Martin Kokeš martin.kokes na site-well-bezpomlcky.cz
Středa Březen 5 15:55:18 CET 2003

"Petr Stehlik" <pstehlik na sophics.cz> píše v diskusním příspěvku
news:1046863671.785.85.camel na joy.sophics...
> To neni mytus. "Uvolnit specifikaci" pro potreby napsani GPL driveru je
> neco jineho nez "prodavat SDK a licence".

Aha, nechce se mi tedy moc slovickarit, ale muzeme tedy za "uvolnit
specifikaci" povazovat Shared Source program, tykajici se Windows kodu? :-|

MK

P.S. ...vite, ackoliv pouzivam Linux od roku 95 a Windows (nebo taky OS/2)
jeste o par let dele, nekdy mi tyhlety reci pekne lezou krkem (pripomina mi
to silne ex Team OS/2 komunitu). On se taky napr. Veritas zrovna nepretrhne
s uvolnovanim specifikaci jeho zurnaloveho FS... :-/
Nechapu, co je divne na tom, kdyz chce firma, ktera ma produkovat nejaky
zisk, vydelavat na SDK sveho produktu.