ps2pdf a PDF na WWW strankach

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Březen 5 14:31:09 CET 2003

>Ja potrebuji staticky vystavit PDF vygenerovane z .ps, ale ps2pdf13
>(ghostscript 6.52) vygeneruje neco, na cem pak pada Acrobat Reader Plugin.

Pada na tom pouze AcroReader Plugin? AcroReader pdf zobrazi
normalne? Problemy, s kterymi jsem se v tomto pripade osobne
setkal:

1) spatne mime typy
2) prilis male pdf (radove kB - IE zobrazi prazdnou stranku, Mozilla
funguje spravne)
3) "smeti" nebo spatna html hlavicka, pokud se pdf posila nejak pomoci php

Doporucuji vystavit pdf skutecne staticky (treba pomozi pouheho odkazu)
a pak teprve testovat ruzna pdf generovana ruznymi zpusoby, vzdy porovnat
vysledek v Mozille, ruznych verzich IE a v primem zobrazeni ze souboroveho
systemu pomoci AcroReaderu a gs.

Ps2pdf je bash skript, ktery pouziva gs, doporucuji pouzit rovnou gs.
Dale doporucuji
povysit verzi gs na nejspise 7.04 (8.0 ma nektere nekompatibilni zmeny,
treba tu popsanou
nize, mozna jich bude vice, takze opatrne a prostudovat Changelog). Dale
bych
upgradoval AcrobatReader na 5.0. Za samozrejmost povazuji sledovani
uspesnosti
konverze ps -> pdf a sledovani hlaseni generovanych pri konverzi.

A testovat bych zacal s nejakymi ps soubory, ktere jsou zarucene
"standardni",
pokud tisknete z WordVieweru na jakousi ps tiskarnu (takto generovana ps
se pro ruzne
tiskarny hodne lisi) a pak jeste probehne konverze do pdf, nemate
prakticky sanci
dohledat chybu. Bezproblemova ps mi generovala treba OpenOffice pri
tisku na
"GenericPrinter" nebo program dvips pri konverzi z dvi souboru (TeX),
nejlepsi bude
ale asi pouzit ukazkova ps dodavana spolu s gs.

Budu vdecny, pokud se podelite o zjistene zavery.

Zdravi
OldFrog.

--------z konference csTeX na cs.felk.cvut.cz----
po delsim hledani jsem objevil (pravdepodobnou) pricinu (viz
History7.htm#7.33_Incompatible_changes):

[...]
Version 7.20 (2002-04-03)
[...]
Major changes include:
[...]
The -dSAFER flag now tightens read access to arbitrary
files, as well as write access. Thus, -dSAFER in this release is
equivalent to -dSAFER -dPARANOIDSAFER in 7.04. This will break some
viewers, notably gv.
[...]

Po vypnuti volby -dSAFER bylo temer vse v poradku. Snad to nekomu usetri
cas a nervy. Tim "temer" mam na mysli to, ze nektere PS soubory, ktere GNU
gs 6.53 zpracoval bez problemu se zapnutym antialiasingem, AFPL gs 8.00
"neprekousne", po vypnuti antialiasingu ano.

---SH (hle10uf na axpsu.fpf.slu.cz)
--------z konference csTeX na cs.felk.cvut.cz----