Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Středa Březen 5 18:33:46 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 03:40:49PM -0000, Jaroslav Lukesh wrote:
> : Odesílatel: Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>
> : snad to este je pripustne. Hladam operacny system, ktory:
> : - ma read-write podporu NTFS
> NTFS, ale ktere verze?
Dobra otazka, nemam sajnu. To, co pouzivaju windowsy :-)

> : - vie plne bootovat/bezat z diskety alebo CD
> to windowsy umi taky (W2k+)
Da sa to vytvorit bez toho, aby som kupoval devel tooly za tisice dolarov a
musel studovat stovky stran dokumentacie?

> : - existuje pren rozumny antivirovy program (vie odvirovavat a je
> : - aktualny)
> AVG, jinak vy uz jste na Linuxu chytnul vira? Ja teda ne a o nikom nevim.
Preco asi tak chcem antivirak a podporu NTFS? Aby som odvirovaval linuxy?

> : - aspon trocha dokumentovany, aby som to bootovacie CD vratane antiviru
> : - vedel vytvorit
> Linux je... A antivir netreba
No, mas pravdu, ale moju situaciu to neriesi :-).

> : - pre dos je tiez len readonly NTFS driver
> Neni pravda, za penize pro DOS je RW (videl jsem to nekdy na strankach
> Volkov COmmanderu nebo kde)
Hej, uz mi to povedali, nasiel som to, a lobbujem za peniaze na to :-).

> : - vsetko pre w2k/xp, co som nasiel, vyzaduje mat na harddisku pocitaca,
> : - na ktorom sa to spusta, funcknu instalaciu 2k/xp => nedokaze bezat z CD.
> Hmmm... napad. A co takhle CD ála knoppix, kde bude vmware pod kterym se
> pusti image s NT? A disk bude moutnuty do toho vmware?
Hmm. Hmm. Hmm. To vobec nie je zly napad. Principialne. Nie som si vsak isty,
ci to nie je prilis zlozite alebo drahe.

> JL.
Bye,

               I believe the technical term is "Oops!"