Sparse files

Čtvrtek Březen 6 04:03:22 CET 2003

On Thu, Mar 06, 2003 at 02:30:58AM +0100, Miloslav Trmac wrote:
> Dobre ranko
Cau

> Presne tak. Tam, kde se nikdy nic nezapisovalo, se nealokuji diskove
> bloky, takze v novem souboru staci seek pro vytvoreni sparse oblasti.
Thnx. Este by ma zaujimalo (len tak pre srandu), ci sa daju tieto "zony" v
existujucich suboroch detekovat. Ze je subor sparse sa da zrejme zistit
zavolanim stat a porovnanim st_size a st_blksize*st_blocks, z toho vsak
neviem, kde tieto zony su. Podla dostupnej dokumentacie si myslim, ze sa to
priamo neda, len nepriamo, citanim a hladanim postupnosti nul. Je to tak?

> 	Mirek
Bye,

/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */