Chybejici obvod na MB

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Březen 6 09:52:51 CET 2003

Dne st 5. březen 2003 21:36 jste napsal(a):
> Chci ho koupit protoze tam chybi. Desku jsem dostal od znameho a dal jsem
> ji na opravu do firmy Proca v Prerove (jiste znate). Jejich servisni
> technik mne upozornil, ze tento obvod byl nekym vypajen (ja jsem si toho
> bohuzel predtim nevsiml) a protoze nezna typ obvodu neni schopen jej
> nahradit.

Ta deska bez toho obvodu funguje ???

Jinak jak jsi zjistil že obvod byl vypájen ?
Některé desky i když tam obvod není tak mají pocínované plošky, takže pokud
není poznat že tam někdo pájel ???

> Takze jeste pro jistotu. Neni to evidentne rozsirujici obvod, ale obvod
> nutny pro chod celeho boardu. Jde mi jen o to zjisti co je to za obvod. Je
> to jen zvedavost a chut to proste zkusit opravit. Mozna nesmysl, ale tak
> trochu zabava ...

Nejlepší bude pokud tu desku vyfotíte celou a tu část bez obvodu v dostatečném
rozlišení a napíšete co je to za desku a dáte to někam na server zabývající
se HW tak jak vám už radily.

Jinak ještě máte k desce manuál ???
Někdytam je obrázek nebo jenom schématko desky kde je popsáno kde jsou jaké
přípojné body a někdy tam jsou i popsány obvody.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |