Dva ISDN modemy

menino menino na 3pen.sk
Čtvrtek Březen 6 14:04:34 CET 2003

Dobry den.

  Mam mensi problem s ISDN modemami. Na routeri mam dva ISDN modemy, cez
ktore mam byt pripojeny na net. Mam mat teda spojenie 2x128Kb/s. Uz som ich
dokazal rozchodit ale iba po jednom. Ked je jeden spojeny, tak druhy sa
pripojit nemoze. Myslim, ze problem bude v tom, ze oba pouzivaju na
pripojenie rovnake meno a heslo. dmesg totiz hlasi "ippp2: remote hangup", z
coho usudzujem, ze ma rusi poskytovatel. Neviem vsak ako mam zadat aby pre
ippp0 pouzival meno1 a heslo1 a pre ippp2 meno2 a heslo2.

  Konfiguraciu som urobil podla linux.melzer.cz a www.stk.sk. Pozeral som aj
do isdn4linux FAQ, ale anglictina mi moc nejde - je mozne, ze som nieco
prehliadol alebo zle prelozil.
  Ak by niekto vedel co s tym, prosim ozvite sa.

Peter