Linux misto JetDirectu

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Březen 6 19:52:19 CET 2003

"Radek.Kohout" wrote:

> Dobry den
>
> Subject: Linux misto JetDirectu

> Provozujeme sitove tisky asi takto:
> ve win je sitova tiskarna, kterou sdili samba.
> ta tiskovy pozadavek preda lpd
> ten ji posle na PC, ktere ma dva paralelni (max dve tiskarny) porty
> a bezi na nem msdos6.2 a lpd (nedrzi na sobe frontu, pouze data predava na
> port)

HGa.. to zni zajimave.. prave se uz chvili snazim primet lpd na linuxu,
aby tisknul primo na port a  nedelal si frontu.

Problem je totiz v tom, ze mam ten linux v RAMdisku a kdyz nekdo posle
vetsi ulohu tak to zaplniu filesystem. POtrbeovla bych, aby se lpd
nesnazilo si to nasyslit do fronty, ale hned to zacalo rpedavaty
tiskarne na patricnem /dev/lp

Nejak nemuzu nikde najit jak to tomu daemonu vysvetlit.. jestli to vubec
jde.

DIk

Honza

--