pridani disku do RAID, LVM

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Březen 7 09:44:53 CET 2003

> Podle urcitych naznaku
> (http://www.dell.com/us/en/esg/topics/power_ps1q03-michael.htm) by to
> jit melo.

moc pozorne jsem to necetl ale stale se tam mluvi o logical drives a nejak
se tam nemluvi o vlastnim poli.
Nepouzivam DElly (resp jejich RAIDdy) ale SRCU32 od Intelu (tusim drive
DPT). Pri vytvareni pole se na nem vzdy builduje jeho struktura a radic vzdy
vyhrozuje ze disky budou prepsany (a zmenit pocet disku v logickem disku,
ktery je pouzit k sestaveni pole je mozne jen po zruseni pole)

>Jen hledam nekoho s praktickymi zkusenostmi, protoze ten stroj
> je 6000 km daleko a jede na nem velmi zivy web server, takze si nemuzu
> dovolit moc experimentovat.

v tom pripade by se asi vyplatilo sehnat stejnou masinu a odladit si to na
ni....

D. Toman