nejlepsi soft pro diskuzniforum pod linuxem?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 7 10:25:13 CET 2003

Dne pá 7. březen 2003 09:39 jste napsal(a):

> akych diskusii??? ak e-mailovych, tak jednoznacne mutt a .mutt/muttrc s
> volbou set sort=threads

Nebo kmail :-) Ne je to o tom že používám to co mi vyhovuje a v každé
distribuci Linuxu je těch programů požehnaně, jenom si musíme vybrat a v tom
vám nikdo nepomůže to si musíte rozhodnout sám po vy skoušení.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |