Jak na boot pri zmene partition VYRESENO

Jirka Slaby magovec na mujbox.cz
Pátek Březen 7 11:30:46 CET 2003

Jirka Slaby čt 6. března 2003 23:03 wrote:

> Zdravim,
> mam nasledujici problem. Mel jsem nainstalovany Win a Linux najednou
> (multiboot pres LILO). Win na /dev/hde1 a linux na /dev/hde2 (root).
> Prehodil jsem disk na jinej radic a preinstaloval Win (takze tedka
> bootujou automaticky Win. Tedka jsou Win na /dev/hda1 a linux na
> /dev/hda2. Mam udelanu bootovaci disketu s jadrem nastavenym na root na
> /dev/hde2.
>
> Jake parametry mam dat do LILA pri bootu z ty diskety, aby vse nabehlo
> vporadku? Zkousel jsem "linux root=/dev/hda2" ale to sice zacne nabihat
> [...]

Problem sem vyresil dle vasich rad a to tak, ze jsem nabootoval z diskety
"linux root=/dev/hda2 init=/bin/sh" a az nabehl shell tak jsem dal "mount
/ -o remount,rw" a filesystem se premountoval jako read-write. Pak jsem
prepsal fstab tak jak sem potreboval a dal "lilo". No a normalne vse bezi
jak ma.

Diky

Jirka