java plugin do Mozilly

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 7 12:35:51 CET 2003

Dne pá 7. březen 2003 12:17 jste napsal(a):
> Zdravím!
>
> Potřeboval jsem kvůli jedné stránce nainstalit java plugin do Mozilly.
> Nabídlo mi to stažení pluginu pro Linux z http://netscape.com, stáhnul jsem
> ho a pokusil se nainstalit, pod rootem to chvíli cosi instalí, pak spadne
> výkon procesoru skoro na 0% ale ten proužek, jako že instaluje je tam
> pořád. Nelze ho pořádne ukončit a pomůže pouze kill.
> Při pokusu o instalaci v profilu běžného uživatele nahlásí, "pouze pro
> čtení"
>
> SuSE Linux 7.2  KDE 3.0.4 Mozilla 1.0.2
>
> Co s tím?
> [...]

Aby to fungovalo musíte být root, a i tak to u mě nefungovalo jak jsem chtěl
špatná čeština - je to možná proto že používám unicode.

Řešil jsem to stáhnutím javy od sunu která plugin taky má a potom udělán
symbolický link /usr/local/mozilla/plugins/libjavapligin_oji.so který ukazuje
na soubor /usr/java/j2sdk1.4.1_02/jre/plugin/i386/ns600/libjavapligin_oji.so
no a do path jsem dodal /usr/java/j2sdk1.4.1_02/jre/bin

Samozřejmě že vaše cesty se budou lišit podle toho kde co máte, ale teď mi to
funguje OK.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |