Jabber + jit icq transport

Lukas Hejtmanek xhejtman na hell.ascs.muni.cz
Pátek Březen 7 12:17:02 CET 2003

Zdravim,

zkusil jsem u sebe pokusne rozjet jabber s jit icq transportem a mam
problem s posilam icq. Dotycnemu bud dojde jen prazdna zprava nebo vubec
nic. Pritom ja sam online uzivatele vidim a oni vidi me jako online.
Zprava od jinych uzivatelu mi dojde v poradku. Konfiguraci mam tak, jak
bylo v tom install napsane, jit nepouziva xdb, nechavam to na jabberd.

Mam verzi jabberd 1.4.2 a jit 1.1.3 i 1.1.4 jsem zkousel.

Napada nekoho, kde muze byt problem? Jsem sice za firewallem, ale jednak
jsem ho zkusil na chvili vypnout a jednak by to nemel byt problem
odchozich zprav, ale spis prichozich a ty prichozi jsou ok.

--
Lukáš Hejtmánek