Mierne OT: operadny system s r/w podporou NTFS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 7 17:31:42 CET 2003

: Odesílatel: Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>
: > : - vie plne bootovat/bezat z diskety alebo CD
: > to windowsy umi taky (W2k+)
: Da sa to vytvorit bez toho, aby som kupoval devel tooly za tisice dolarov
: musel studovat stovky stran dokumentacie?

Normalni instalacni CD W2k lze nabootovat v nejakem zvlastnim (rescue, ale
nejmenuje se to tak, snad emmergency?) rezimu. Viz nedavne zpravy v mediich
o tom jak se daji hacknout NTcka.

: Preco asi tak chcem antivirak a podporu NTFS? Aby som odvirovaval linuxy?

To nemuzu vedet ;-))) Zkus jim tam prosadit linuxy. Kazdou chvilku se tady
nekdo pta na antiviry. Nejlepsi antivir je dokonala imunita. Wokna jsou
jako by mely AIDS, Linux naproti tomu je jako normalni zdravy jedinec.

: > Hmmm... napad. A co takhle CD ála knoppix, kde bude vmware pod kterym
se
: > pusti image s NT? A disk bude moutnuty do toho vmware?
: Hmm. Hmm. Hmm. To vobec nie je zly napad. Principialne. Nie som si vsak
isty,
: ci to nie je prilis zlozite alebo drahe.

Myslim takhle: Licenci za instalaci NT mas. Licenci za vmware mas urcite
taky (btw, ktery sysadmin ji nema?). Tak o cem je rec?.

Navic cesky autorsky zakon (vim, delas nejspis v AT, ale tam se to snad da
taky tak nejak vylozit, od nas ze dvorku vidim jakysi rakousky les a nezda
se ze by to bylo nejak moc daleko, tak tam zakony budou snad podobny ;-))
umoznzje vlastnit a pouzivat software bez licence pro testovaci ucely. TEdy
na nem nesmis prokazatelne pracovat, ale testovat ho muzes. Legalne, bez
licence. Crack asi legalni na toto neni, leda ze by sis ten soft pro dobu
testovani upravil sam - pouziti tretiho produktu za ucelem odstraneni
ochrany asi legalni nebude ani pro to testovani.

JL.