tripwire, hwconf

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pátek Březen 7 21:19:59 CET 2003

Milan Vobecký wrote:
> Zdravim,
> ve vypisu tripwire, se mi u distr. RH objevilo toto (viz. dole)
> podle me se do /etc/sysconfig/hwconf zapisují informace o hardwarové konfiguraci. Nechapu tedy jak se mi tento soubor muze zmenit, kdyz hardwarovou konfiguraci nemenim.
> Milan Vobecky
> Object Summary:
> ===============================================================================

> # Section: Unix File System

> Rule Name: Critical configuration files (/etc/sysconfig)
> Severity Level: 100

> [...]

Zkuste si udelat podrobnejsi report "twprint -t 3 (a vetsi) -r report
(reporty jsou myslim v /var/lib/tripwire/reports)

V cem se lisi ?

(BTW: co ja vim, tak jediny program co modifikuje hwconf je kudzu ...)

Dan

Bojovník všechno přijímá jako výzvu, zatímco obyčejný člověk
to bere buď jako požehnání, nebo jako kletbu.