Internetove bankovnictvi Raiffeisen bank

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Sobota Březen 8 13:59:12 CET 2003

On Fri, 7 Mar 2003, Borek Lupomesky wrote:

Zdravim.

>    Nove bankovnictvi Raiffeisen banky funguje v Mozille (v Linuxu i
>    Windows) dobre - s jedinou vyhradou, ze nemuzu provadet aktivni
>    operace, protoze nefunguje podepisovani. Neresil to uz nekdo?

Je potrebne mat naistalovanu java-jre. Ja mam verziu 1.3.1.
Potom je potrebne do domaceho adresara vytvorit subor .java.policy s
obsahom:

grant {
permission java.security.AllPermission;
};

Ja tento subor pouzivam iba, ked robim IB Raiffeisen. Inak ho odstranujem.
Potom je potrebne vygenerovat podpisovy certifikat a malo by to fungovat.

Tento postup ma Raiffeisen niekde na webe, bohuzial uz neviem kde a nechce
sa mi hladat.

					jano