Komunikace s telefonni ustrednou Panasonic pod Linuxem

Sobota Březen 8 14:03:58 CET 2003

On Sat, Mar 08, 2003 at 07:53:38AM +0100, Jarda Macrobiotic wrote:
> Zdravim,
>
> chci se zeptat, jestli nekdo neresil, jak stahnout data z ustredny
> Panasonic KX-TD1232 do Linuxu pres RS 232.

Ak potrebujete, len stahovat logy o telefonovani, tak

cat /dev/ttyS0 > subor

Ak aj nastavovanie konfiguracie, tak moje pokusy z rozlustenim protokolu
stroskotali na nedostatku casu. Ak sa nahodou k niecomu dopracujete, alebo
tu niekto ma dostupny popis tohoto protokolu, tak sa rad nam pozriem a
napisem konfiguracny program.

Zatial zakazdym, ked potrebujem nieco prekonfigurovat prebootujem do
DOS-u.

> Nasledne bych nechal vse prechroustat pomoci dodaneho SW pod M$. (
> ALLWIN TREND ).

Na spracovanie som si napisal vlastne PERLovske rutiny.

> Pripadne popis komunikacniho protokolu by taky pomohl.

Urcite ano.