Desktop na PIII 450Mhz?

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Březen 8 18:12:05 CET 2003

> presne tak. viz http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/reviews/4676/1/

A postupne se v odpovedich vystridaji vsechny existujici desktopy...

Zacinal jsem s IceWM a v te dobe mi vyhovoval, Windows se podoba
a konfigurace se da naklikat. Rozumna prace byla tehdy (no, neni to zas
tak davno, mozna 4 roky) i s KDE1. Vyssi verze nedoporucuji kvuli
ohromne chybovosti a posledni KDE nedoporucuji kvuli hw narokum
(hlavne pamet, do 128MB se akorat vejdou, ale ne uz programy).
Ostatni (mimochodem casto vynikajici) prostredi se zas velmi lisi od
Windows pojeti, coz nechcete.

Zdravi OldFrog.