Jak rozbalit SRPM?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Březen 9 02:52:18 CET 2003

> Ano, v RH je skutecne kernel ponekud specificky balicek, protoze existuje
> i .RPM balik se zdrojaky, kteri neni SRPM.
>
> kernel-source*.rpm je balik, ktery do /usr/src/linux nainstaluje zdrojaky
> kernelu jako kdyby to byl vanilla kernel, ale s aplikovanymi veskerymi RH
> patchi.

Hmmm. To vim, jen mi vadi, ze tem balik ma v nazvu i386 a ja to nechci na
i386. Bojim se, ze v tom jsou aplikovane patche se lisi podle architektur
a tedy lepsi cesta je pres src.rpm.

> Naproti tomu SRPM od baliku kernel se po nainstalovani zachova standardnim
> zpusobem - tzn. nainstaluje .tar.bz2 do /usr/src/redhat/SOURCES, spec.
> file do /usr/src/redhat/SPECS.

OK. Ale jak z neho udelat rozbaleny strom s aplikovanymi patchi? Rucne?
OK, ale v jakem poradi ty patche aplikovat? Jake aplikovat?

> Nicmene pokud si chces Honzo udelat RPM od kernelu ktery si sam
> zkompilujes, tak osobne preferuji make menuconfig; make rpm (umi to i
> vanilla kernely).

Ne, nechci rpm. Chci strom zdrojaku kernelu s aplikovanymi patchi, ktery
stejnym zpusobem jako vanilla jadro zkompiluju a to na ne-i386
architekture. Kdyz uz si to budu chtit zabalit, vim, jaky nastroj na to
pouzit.

-- Honza Houstek