Jak rozbalit SRPM?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Březen 9 10:31:17 CET 2003

On Sun, 9 Mar 2003, Pavel švarc wrote:

> a pro jakou architekturu to jádro chcete vytvořit ??? i386 je obecná pro 486
> až P4 a Athlon a jinou platformu pokud vím RH nepodporuje, jiné zdrojáky
> než ten balíček nejsou.

ultra-sparc. A prestoze to RH asi oficialne nepodporuje, tak retezec
sparc je v prislusnych patchich docela casty.

> V tom vašem src.rpm je to samé :O))

Hmm, tim si prave nejsem na 100% jisty. Je mozne, ze se vyber patchu ridi
cilovou platformou. No nic, asi mi nezbyde nic jineho, nez to prozkoumat.

-- Honza Houstek