Sendmail remote root

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Březen 9 18:19:53 CET 2003

On Sun, 9 Mar 2003 16:48:35 +0000 (UTC), Peter Surda wrote:

:> A ak v tom vi-cku nadatlujem nieco, co je aj v 8859-1, aj -2,
:> ale ide o ine pismeno, tak ma kristalovu gulu a vyberie si
:> ten spravny header, nie? :-/
: Napr?

Tabulku nemam poruke a z keysymdef.h sa mi to nechce lustit,
ale myslim ze napr. ktorysi 8859-2 znak je (c), podobne
pre paragraf a.p. Da sa _hadat_, v akej sade text asi
je, ale s istotou sa to povedat neda.

:> To nie je hypoteticky priklad,
: Ale je.

Problem je skor v tom, ze ak tam poslem niekomu nieco,
co bude mat v hlavicke 8859-2, tak keby tam hned aj nebol
znak co inak vyzera, 8859-2 fonty nemusi mat vobec
nainstalovane.

:> UTF bude bezproblemove, az sa v nom budu texty nielen
:> zobrazovat, ale predovsetkym pisat. Trufam si tvrdit,
:> ze takych strojov je zatial skutocne mensina.
: Hej. Hlavne Win* nema UTF8 aleo UTF16.

Myslim ze UTF8 uz v zasade ma a matne sa mi mari, ze uz
som tak nieco medzi win a lnx aj preniesol, ale s pouzivanim
je to podobne ako na linuxe.

Zdravi
--
                                    Stano