Internetove bankovnictvi Raiffeisen bank

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Březen 10 07:31:35 CET 2003

Stanislav Meduna wrote:
> : Je potrebne mat naistalovanu java-jre. Ja mam verziu 1.3.1.
> : Potom je potrebne do domaceho adresara vytvorit subor .java.policy s
> : obsahom:
> :
> : grant {
> : permission java.security.AllPermission;
> : };
>
> A co presne tieto riadky robia - vyzeraju dost nebezpecne.
> Nie je to cesta k tomu, aby mi  akykolvek  Java applet
> pisal kadetade po disku?

Samozrejme, dojde k vypnuti vsech bezpecnostnich kontrol a omezeni
pro vse. Je veci kazdeho, zda na to pristoupi nebo ne. :-)
Pokud uz neco takoveho musim delat, tak aspon takto:

grant codeBase "http://www.zmatenabanka.cz/kdetoje/*"
{
        permission java.security.AllPermission;
};

Da se vypnout/zapnout jen neco, ale to je treba vedet proc ta
jejich aplikace nechce fungovat.

	Majkl