Radeon, XFree 4.3.0, nejede Direct Rendering

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Pondělí Březen 10 07:10:39 CET 2003

"Kamil Toman" <ktoman na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:pan.2003.03.06.21.56.27.25336 na email.cz...

> Tohle muze souviset s tzv. low-latency a podobnymi zaplatami -- nemate
> neco takoveho v jadre? Nechodi to i s vanilkovym jadrem?

Mam jadro 2.4.21-pre4, jinak zadne specialni patche nemam .... Jine
(pouzitelne) jadro na stroji nemam :(
Skusim pockat jestli mi tam budou fungovat binarky, az vyjdou, potom budu
vedet jestli jsem spatne kompiloval, nebo je to neco jineho :)

Martin