Kompilator do MDK 9.0

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 10 08:00:10 CET 2003

> Zdravim, chci se zeptat. Mam MDK9.0. Pri kompilaci mi to hlasi porad
> chybu s gcc 2.96 (to je ten programek pro kompilaci jestli se nepletu)
> Pri kompilaci Mplayru mne to nechci pustit dal i kdyz ho vypnu
> (--disable --gcc-checking) skousel jsem vice typu zdruojaku Mplayeru

Takhle ta volba urcite nevypada. Prectete pozorneji configure --help

> chvili to probehne a pak to nahlasi ERROR: absolute binutils version.

MPlayeru se nelibi vase verze binutils. Proc chcete vymenit kompilator?

> Proto bych chtel , jestli to pomuze nainastalovat jiny kompilator. Prej
> jsou s tim 2.96 trochu problemy. Chci se zeptat na nejaky jiny a kde
> bych ho mohl stahnout.

Tezko budete chtit kompilator vymenit. Maximalne tak upgradovat. Jen jsem
nepochopil vas problem. Pokud je jen v tom, ze chcete pouzivat mplayer,
tak vam zatim, nez se seznamite s nejakymi zaklady, doporucuju stahnout
binarni balicek.

-- Honza Houstek