wifi karticka PCMCIA a RH8.0

MASTIX mastix na netdpt.csc.cz
Pondělí Březen 10 11:35:48 CET 2003

Zdravim
Porad nemohu rozbehat pc karticku pro wifi je to compaq WL110 kdyz zadam
pres iwconfig parametry tak mam link s AP ale nemohu s nim komunikovat
pres ip.
po vlozeni karty do PCMCIA slotu se mi okamzite objevi v iwconfig jako
eth0 i v ifconfig se pro eth0 prepise MAC adresa na adresu karticky.
pres iwconfig tedy nastavim essid, mode a key a mam link s AP, ale
nemohu si pinknout.
Jeste bych dodal ze v tom samem slotu mam normalne xircom pcmcia pro
ethernet tak jestli treba v tom neni problem.
Uz vazne netusim v cem by mohl byt problem. Googloval jsem cele
dopoledne :-(.

Dekuji predem za napady

Mastix