J2RE a Mozilla

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Březen 10 12:40:48 CET 2003

Dne po 10. březen 2003 10:47 jste napsal(a):
>   Takze jsem podnikl dalsi krok k rozchozeni internetoveho bankovnictvy
> Raiffeisen banky v Linuxu: Stahnul jsem si a nainstaloval J2RE 1.4.1
> stazene ze java.sun.com (do RH 8.0 s Mozillou 1.2.1). Nicmene Mozilla se
> zhrouti jen se pred ni septem zminim o Jave -- staci napriklad v Tools->Web
> Development menu zvolit "Java Console". Samozrejme jakykoliv Java applet ji
> taky posle do vecnych lovist. Vi nekdo, jak na to?
>
>    Borek

Špatná verze pluginu.

Mozilla 1.2.1

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; cs-CZ; rv:1.2.1) Gecko/20021130

Mě chodí pluginy z adresáře ns600 z ostatních mě to padá, takže vyskoušej, a
na ten soubor musí být link, pokud jsem ty soubory překopíroval tak to taky
padalo.

Jinak fungovalo jak jre 1.4.1-01 tak sdk 1.4.1-02 od sunu.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |