SMS brána na Linuxu

Milan Kral (Aztm) Milan.Kral na aztm.cz
Pondělí Březen 10 12:44:30 CET 2003

>Ale pozor - behem praktickych testu jsme zjistili, ze mobil obcas vytuhne
>(holt neni delanej na nonstop provoz nekolik tydnu), a proto je nutne k nemu
>cas od sasu zajet a vypnout/zapnout. Z tohoto duvodu bych tohle reseni
>nedoporucoval, pokud ten mobil potrebujete na nejake dulezite hlidani sluzeb a
>podobne. V takovem pripade je lepsi zakoupit normalni gsm branu.

Mam to u nas resene pomoci brany, konkretne Nokia 22 a muzu s klidem napsat, ze to
taky sem tam (cirka 0.5-1x tydne) tuhne a je treba ji resetovat. Pouzivame ji jak
na SMS, tak na hovory, coz se z nejakeho mi neznameho duvodu trochu mydli (Kdyz
visi na brane hovor, odmita komunikovat pres com a naopak, probiha-li komunikace
pres com, odmitava propojit hovory). Z toho duvodu uvazuji pouzit na SMS obycejny
mobil a tudiz je mozna 'mobil & SMSbrana' prast jako uhod...:-)