KDE 3.1 a zvuk

Jiří Hubka milamber na vakna.cz
Pondělí Březen 10 13:18:48 CET 2003

:) Zajimave reseni, me totiz konqueror (soubory) vzdy po spusteni
spadl. A se zvuky sem mel ten samy problem ale nez sem ho stihl
 vyresit. Nainstaloval jsem Gimp 1.3 a ten mi trval na glibc2.1.3.
A jakmile tam bylo glibc 2.3.1 tak bylo vse v poradku. Zbytek je
myslim jasny :))). Hlavne ze Vam to slape.