Odlozene odeslani v pine (Re: Mailing list - divne chovani Reply)

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Pondělí Březen 10 14:22:46 CET 2003

On Mon 10. March 2003 14:20, you wrote:

> pine neni MTA, ale MUA. Takze bud ty maily nechtejte odeslat (pouzijte
> postpone a odeslete je, az se pripojite), nebo zapojte i nejaky MTA.

Myslel jsem si, že budu potřebovat MTA, ale jediný, který mám k dispozici
(smail), se mi pro tento účel nepodařilo nastavit. Může mi s tím prosím někdo
poradit?

S pozdravem

Bohdan Milar