J2RE a Mozilla (VYRESENO)

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Pondělí Březen 10 15:36:01 CET 2003

>Dne po 10. boezen 2003 10:47 jste napsal(a):
>(c)patná verze pluginu.
>Mi chodí pluginy z adresáoe ns600 z ostatních mi to padá, tak3/4e vyskoušej,
>na ten soubor musí být link, pokud jsem ty soubory poekopíroval tak to taky padalo.

   Jo, tohle byla ta kriticka informace. Pouzil jsem plugin z ns600, udelal jsem link misto kopie a Java zacala fungovat.
   Jedine, co mi nejak nezafungovalo bylo omezeni toho uvoleneni Javove security pomoci

grant codebase "https://ibs.rb.cz/-" {
  permission java.security.AllPermission;
}

   Nejak mu to porad zakazovalo cteni toho certifikatu z disku (bylo videt v Java Console).
   Kazdopadne diky moc!

   Borek