squid a overovani pristupu pres username

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Březen 10 08:04:56 CET 2003

Petr Zapadlo wrote/napsal:
: Dne čt 6. březen 2003 07:50 jste napsal(a):
: > ahoj,
: > muzete me nekdo nasmerovat, jak ve squidu realizuji overovani pristupu na
: > inet na squidu pres jmeno a heslo. Staci rada pouzij ......, ale
: > podrobnejsimu navodu se take nebranim :-)
: >
: Pomerne jednoduse.
: Hledej v konfiguraku retezec ncsa_auth
: Bohuzel overovaci program ncsa_auth neni primarne v baliku squida zkompilovany

   Jak na které distribuci. Debian Woody jej obsahuje.

   Co mne mrzí víc je poněkud nefuknční  LDAP autentizátor, takže jsem
si ho nakonec musel napsat sám.

Věroš Kaplan

PS: jsem rychlejší než Marcel :-)
--