Sendmail, přílohy a Exchange

Petr Buzrla buzrla na awdesign.cz
Pondělí Březen 10 16:38:36 CET 2003

Zdravim,
resil jsem stejny problem. Jde o to, ze zprava prijde spravne i s
attachmentem, ale klient ji nedokaze zobrazit.
Schvalne se podivejte do zdroje zpravy a uvidite, ze tam priloha je.

Taky je v te zprave hlaseni typu:

<copy>

This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.
</copy>

Tyhle problemy se objevovali u klientu Outlook express, ktery prilohu
vubec nezobrazil. Kdyz jsem zkousel zpravu zobrazit v KMailu a
Evolution, tak se priloha ve zprave zobrazila, ale nebyl jsem schopen ji
otevrit. Problemy nebyly pouze pri pouziti Outlooku z MS Office.

Exchange totiz defaultne posila zpravy v MIME kodovani. Takze jsem
nastavil na Exchange kodovani do UUENCODE a maily je navic nutne posilat
v Plain textu (pokud jej poslete v RTF nebo HTML, priloha se stejne
nezobrazi).

Docela me to nastvalo, protoze mam postu kombinovanou na Exchangi a
Postfixu a tyhle problemy jsem necekal.

Snad vam to pomuze.

S pozdravem
Buzrla Petr