Sdileni internetu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Březen 10 17:03:24 CET 2003

Dne po 10. březen 2003 14:27 jste napsal(a):
> Zdravicko.
> Z jisteho duvodu potrebuji umistnit jeden pocitac pred firewall. Ma dve
> sitove karty. Mam nainstalovany SuSE8.1CZ. Ten slibuje sluzbu sdileni
> pripojeni internetu. Ale mam obavu, zda bude kompletne pruchozi pro vsechny
> sluzby nebo bude mit na pruchodnost vliv stupen zabezpeceni tohoto
> linuxoveho stroje.
>
> ISP --- [eth0]<SuSE81cz>[eth1]---[eth0]<FW>[eth1]---LAN
>
> Dekji,
> BOBO

A proč to děláte tak blbě ? Ten suse musí upravovat data ještě před firewalem
pro vlastní síť?

Proč to neuděláte ISP ------ switch ----->[eth0]<FW>[eth1]---->LAN

                               ------->[eth0]<SuSE81cz>

Potom vám ten počítač nebude ovlivňovat místní lan a podle mě nebude taky
provoz lan zbytečně zatěžovat ten suse .

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |