ulozeni parametru route tabulky

I. M. Bur bur na lty.web4u.cz
Pondělí Březen 10 22:13:14 CET 2003

Dobry den,
co ja vim tak linux sam prida pri startu do routovaci tabulky pravidla
pro vsechny sitovky v systemu aby mohly posilat do sve vlastni site. A
pokud pouzivate DHCP (tedy nemate napevno IP adresu ale dostavate ji
pridelenou), tak vam DHCP server, ze ktereho tuto adresu dostanete,
nastavi i defaultni branu podle toho co ma zadano u sebe.

Pokud tedy mate jednu sitovou kartu, mel byste mit celkem tri pravidla:
jedno pro loopback, jedno pro mistni sit a jedno pro default gateway.
Pro kazdou dalsi sitovku vam pribyde minimalne jedno dalsi pravidlo
(mistni sit te dane sitovky).

S pozdravem

-bur