Jak zjistit rychlost sitovky

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Pondělí Březen 10 21:50:08 CET 2003

On Mon, Mar 10, 2003 at 08:52:36AM +0100, Miroslav Zidek wrote:
> Dobry den.
>
> mam zapujcenou sitovku: 3COM 3CSOHO100B-TX. Podarilo se mi ji
> bez problemu rozchodit, ale nez ji zakoupim (aspon nejak vyhoda,
> ze ji mohu ozkouset) rad bych nejak zjistil, jestli bezi na 10Mb
> nebo 100Mb. Problem je, ze ve svem okoli nemam nikoho se 100Mb
> siti a ta karta nema zadne LED-ky, podle kterych bych to zjistil.
> Sit planuji az za nejakou dobu (az se do naseho mesta s velkou
> slavou - pokud vubec - dostane ADSL).

Je to 10/100 karta, s cipem Decchip (snad to pisu spravne) Tulip.
Co ja vim, tak je to docela dobra karta, vynika predevsim malym
zatizenim procesoru prui prenosu. Ale myslim, ze na domaci pouziti
Vam bude stacit nejaky ten realtek.

Jinak informace o sitovce, to jakou bezi rychlosti a podobne zjistite
programy ethtool a mii-tool.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.