jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Březen 10 22:58:32 CET 2003

On Mon, 10 Mar 2003, Vaclav Dvorsky wrote:

> dostal jsem se k zajimavemu problemu a nevim jak dal. Chtel bych si
> zkompilovat modul pro jadro "NVidia", ale konci mi to vzdy chybou. Podle
> FAQ to vypada, ze mam gcc version 3.2.2, zatimco jadro je zkompilovane s
> 3.2.1, coz se tomu tedy nelibi. Bohuzel uz tam neni napsano, jak mam
> postupovat dal.
> Chybove hlaseni:
> If you know what you are doing and want to override this
> check, you can do so by setting IGNORE_CC_MISMATCH.

Tak tady mate napsano, jak vypnout tu kontrolu, ktera zkouma, jestli jsou
stejne verze kompilatoru kterym byl zkompilovan kernel a kterym chcete
zkompilovat ten modul. 3.2.2 a 3.2.1 nejsou od sebe zas az tak daleko, aby
to nutne muselo zpusobit nejaky problem, muzete to vyzkouset.

Jinak bude vhodne si bud nainstalovat to gcc kterym byl kernel skutecne
zkompilovan, a nebo prekompilovat kernel aktualne nainstalovanym gcc.

--
JiKos.