jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 10 23:03:42 CET 2003

> Zdravim,
> dostal jsem se k zajimavemu problemu a nevim jak dal. Chtel bych si
> zkompilovat modul pro jadro "NVidia", ale konci mi to vzdy chybou. Podle
> FAQ to vypada, ze mam gcc version 3.2.2, zatimco jadro je zkompilovane s
> 3.2.1, coz se tomu tedy nelibi. Bohuzel uz tam neni napsano, jak mam
> postupovat dal.

IMHO cesta nejmensiho odporu je zkompilovat cele jadro tou verzi
kompilatoru, kterou mate v distribuci. BTW mne se mi vedle sebe celkem v
pohode snasi gcc-2.95, gcc-3.0.x a gcc-3.2.x, takze si muzete zkusit
nainstalovat tu starsi verzi vedle te stavajici, ale zalezi to na
distribuci. Jinak pokud potrebujete ten system mit rock-stable, tak na
jadro vrele doporucuju gcc-2.95, s jadry kompilovanymi gcc-3.x jsem
vzdycky mel nejake potize (sice minoritni, ale mel). Mozna uz se to ale
zmenilo.

-- Honza Houstek