Mailing list - divne chovani Reply

Daniel Merc daniel na merc.cz
Úterý Březen 11 00:16:12 CET 2003

> qmail, qmailadmin 1.0.6 a vpopmail 5.2.1. Pomocí qmailadmin jsem založil
> Mailing list. Ten funguje vcelku dobře, ale když chce kdokoli odpovědět na
> mail, který mu z konference dojde, doplní se do pole "Komu:" adresa autora,
> nikoli adresa konference. Potřebuji upravit toto defaultní chování.

toto chování není divné (alespoň podle autora). Polemika kam posílat
reply to: patří do kategorie filozofických, než to povolíte přečtěte si
třeba tohle http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html ať víte co
děláte ;)

až to dočtete hledejte ve
/var/spool/vpopmail/domains/{vasedomena}/{jmeno_mailing_listu}

--
Daniel Merc <daniel na merc.cz>