tvorba sifrovaneho pdf

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Úterý Březen 11 01:27:49 CET 2003

>Ma nekdo zkusenosti se software, ktery umi pod linuxem generovat PDF
>chranene sifrovanim? Mne je znam pouze scribus, ale ten je zatim v
>plenkach. Zajimalo by mne take, jestli je toto mozne v OpenOffice.

OOffice neumi tvorit pdf, umi pouze tisk do postscript souboru a na
konverzi do pdf si
vola ps interoret gs. PdfTeX snad sifrovana pdf tvorit umi. Hledejte
"pdfcrypt AND TeX".
Osobni zkusenost nemam. Pokud se Vam nebude chtit dokument sazet v TeXu,
muzete pdf generovat jinak a pak jej pomoci LaTeXoveho baliku "pdfpages" do
nekolikaradkoveho TeXoveho dokuentu vlozit jako celek a prelozit
pdftexem. Pokud lpite
na komfortu, muzete si napsat skript - tvorba kryptovaneho pdf se pak
bude realizovat
jedinym prikazem typu

# zakryptuj vstupni.pdf vystupni.pdf

Odkazy na pdfcrypt namatkou:

http://www.ctan.org/tex-archive/help/Catalogue/entries/pdfcrypt.html
http://www.tug.org/pipermail/pdftex/2001-March/000580.html
http://www.educat.hu-berlin.de/~voss/lyx/Software.phtml

Vice viz. google.

Zdravi
OldFrog.

PS: Pokud dospejete k nejakemu vysledku (pomoci jakehokoli programu),
uvitam strucny popis na svem soukromem mailu: ondranemecek na volny.cz .