sluzba KB mojebanka

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Březen 11 08:21:15 CET 2003

Zdravim,

KB -

sluzba Mojebanka - je funkcni pouze z IE pod Win, nic se neinstaluje

sluzba Profibanka - je funkcni pouze z IE pod Win a je nutna instalace
MSDE na lokal. => Nevyhodne pro firmy, kde s vypisy z uctu v
elektronicke podobe pracuje vice osob, nebot data se musi tahat
nekolikrat.

Tedy ani jedna ze sluzeb neni vhodna pro nas Linuxaky. Zlata E-banka,
dokonce i Sporka uz umi Internetbanking pro Linux. :o)

Davadu