Samba PDC + W2k SP3

Dejma dejma na volny.cz
Úterý Březen 11 10:05:37 CET 2003

Dobrý den všem,

mám sambu 2.251 jako PDC vše chodí OK (stanice (W98,XP,W2k)
až na jedno PC W2k SP3, na kterém při přidávání do domény vyskočí
hláška:
"předaná pověření jsou v konfliktu se současnou sadou pověření"

Má někdo ponětí co to může znamenat?

Ten počítač již v doméně byl, došlo k přejmenování, udělal jsem nový
machine account pro pc v sambě i linuxu, uživatel zůstal stejný.

Původní záznam o PC jsem smazal ze smbpasswd i passwd.

Hledal jsem i na samba.org (nejsem angličtinář), ale v tom chaosu se tam
moc nevyznám, googel taky nic (pro mě) smysluplného

Děkuji za radu

Dejma

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.