Virtualni mail hosting

Úterý Březen 11 12:45:55 CET 2003

On Fri, Mar 07, 2003 at 02:28:51PM +0100, Milan Kerslager wrote:

> Ano uz se dostavame k "jadru pudla" -> to "nejako spravene napr. cez LDAP"
> me v puvodni otazce zajimalo.

Tak jsem se shodou okolnosti prave setkal a pozdravil s LDAP a
sendmailem. Vse je popsano v README k sendmailu, hledejte LDAP:

/usr/share/sendmail-cf/README

K samotnemu LDAP jsou tuny dokumentace, doporucuji nejprve HOWTO:

http://www.pslib.cz/pub/linux/HOWTO/HOWTO/other-formats/html_single/LDAP-HOWTO.html

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz