sofistikovana ochrana souboru (bylo Re: tvorba sifrovaneho pdf)

Úterý Březen 11 12:48:41 CET 2003

On Tue, Mar 11, 2003 at 10:46:07AM +0100, Bohdan Milar wrote:

> do
> prilis

> V tom případě by ovšem cestovaly ty dešifrované dokumenty :-)

Krome SSL existuji jine moznosti sifrovane komunikace. Vylepsit to
muzete certifikaty a nejakym HW s klicem. Pokud se server bude bavit jen
s "duveryhodnou" aplikaci, nepujde mimo ni udelat cut'n'paste a moznost
OCR na ofocenou obrazovku je spise o socialnim inzenyrstvi, nez o SW.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz