Re: Dve distribuce linuxu na jednom disku

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Březen 11 13:29:14 CET 2003

Dobrý den,

no já jsem pře půlrokem rozcházel druhý SuSE na jednom
počítači kvůli odzkoušení různých novinek a betaverzí.
Nebyla to zas taková sranda, ale jde to. Myslím, že
největší problém byl správně nakonfigurovat práva k diskům
tak, aby se i druhý linux dokázal spustit jako root.

Zdraví

Oak

Dne 6. březen 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> On Thu, 6 Mar 2003, Petr Klusek wrote:
>
> Tak to musela byt docela jiste chyba mezi zidli a klavesnici.
> Pokud budu mit pro kazdy system svuj oddil, spoleny swap a home, pak
> nemuze byt zadny problem, porad je to vsechno preci jeden Linux.
>
> Problematicka muze byt pouze cas s Lilem, aspon pro zacatecnika, ale i tak
> to predstavuje pouze dalsi zaznam s odkazem na jiny root oddil.
>
> R.V.

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz