Compaq Armada V300 a ovladani osvetleni/kontr. LCD?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Březen 11 15:26:45 CET 2003

Dobry den!

Mam nabidku na starsi buk, zda se ze vicemene funguje pod linuxem
dobre (jeste jsem nezkousel rozchodit Lucent Winmodem...).

Jediny problem je, ze mam pocit, ze mu prilis sviti display
a nevim, jestli je to tim, ze uz neni prilis v poradku, nebo
proste jenom proto, ze ho linux neumi nastavit.

Pod widlema maji (podle manualu, ktery jsem nasel na netu)
fungovat tlacitka Fn+F9 / Fn+F10 na nastaveni jasu / kontrastu
displaye.

Nevite, jestli je teto funkcnosti mozne nejak dosahnout pod linuxem?
Netusite, kde by se dalo najit nejake info?

(Klidne budu zapisovat natvrdo nekam do /proc/pci ... nemusim mit
gui... ).

Ted me jde hlavne o to, jestli ten book koupit, (bohuzel widle, co tam
byly jsem smazal a moc se me nechce zase mazat linux, jen abych videl,
jestli display funguje OK....)

Diky za kazdou radu...

Petr Tomasek

--