Sendmail, přílohy a Exchange

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Březen 11 21:06:20 CET 2003

ivan-k na seznam.cz wrote:
> Děkuji  Vám za informace, Zatím jsem vyzkoušel vše možné/nemožné a
> přílohu přijme pouze Outlook. ( Alespoň něco !) Myslíte, že by
> pomohlo nahradit Sendmail Qmailem?  Nebo jiným ? Na Linuxu začínám a
> nemám takový přehled.

Ja bych spis uvazoval o nahrade toho Exchange; ne fakt, neco podobneho
se stalo i v nasi siti, banka od nas nebyla schopna prijimat e-maily
s prilohou, pak se mi dostal do ruky utrzek nejakeho interniho e-mailu
od nejakeho tamniho spravce, ve kterem bylo jasne napsano, ze chyba je u
nas (Outlook + Exchange). Tusim to bylo neco kolem RTF formatu. Zkusil
bych se zeptat na podpore Microsoftu.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz