Kompilace OpenOffice (Re: jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?)

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Středa Březen 12 08:18:26 CET 2003

On Tue, 11 Mar 2003 22:49:31 +0100 (CET), Radek Vybiral wrote

Tak to by som netvrdil, uspesne pouzivam OO na FreeBSD uz par mesiacov...
aj ked iba vo verzii 1.0. Prekvapivo to rastie na
http://www.openoffice.org/dev_docs/source/1.0.1/index.html#freebsd .

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice