Sendmail, přílohy a Exchange

Petr Buzrla buzrla na awdesign.cz
Středa Březen 12 08:46:45 CET 2003

Zdravim,
nezbyva nez souhlasit, kdyz jsem navrhoval posilani mailu v plain textu,
tak vsichni kriceli, ze "to jako tam nemuzou mit barvicky a ruzny fonty?
to je na nic."

Ale vazne. Na strane Linuxu chyba neni. Problem je na strane Exchange,
ktera ten mail posila ve formatu, ktery neni schopny vlastni produkt
M$ precist. Tak nevim, kdo nedodrzuje standardy.

Navrhuji nahradit Exchange nebo jak pise p. Vybiral, natvrdo nastavit v
profilu format zpravy na plain text a na Exchage jeste nastavit kodovani
mailu do UUENCODE misto MIME.

--
S pozdravem
Buzrla Petr